مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پودر لباسشویی به عمان

صادرات پودر لباسشویی به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عمان با کیسه های ده و بیست کیلویی در حال انجام هست. این محصولات با کیفیت های مورد نیاز در آن کشور تولید و صادر می شود.

صادرات پودر لباسشویی به کشور عمان

آیا بدنبال ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای صادرات می باشید؟ آیا برای خرید وصادرات بدنبال مشاور مورد اعتماد و مطمئن می گردید؟ اگر بدنبال خرید و تامین پودر لباسشویی ارزان قیمت و با کیفیت و در بسته بندی های بسیار شکیل و با حاشیه سود بالا هستید با مشاورین ما همراه شوید و بهترین ایده ها و راه حل ها را در مورد سفارش کالا و خرید و صادرات آن  به کشور عمان بگیرید .

 

صادرات پودر لباسشویی عراق

 

صادرات پودر لباسشویی به کشورهای عربی

کشور عمان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی گزینه مناسبی برای صادرات می باشد به دلایل مختلف از جمله وجود مرزهای جغرافیایی مشترک هزاران کیلومتری ومزیت رساندن سریعتر انواع کالاها از جمله موادشوینده وپودرها از نقاط مختلف کشوربه اقصی نقاط کشوردوست وهمسایه عراق که باعث کم هزینه تر شدن حمل و نقل وکمتر شدن قیمت تمام شده این محصول میشود.که این موضوع باعث جلب نظروتوجه تجار ایرانی برای صادرات و تاجران عمانی برای خرید و واردات این کالا شده به این کشور شده است که دراین میان شرکت پاکال اماده همکاری با تجارایرانی وعراقی می باشد.شرکت پودرلباسشویی خود را در دو گروه پودر دستی وپودر ماشینی وبا چهار برند خوش نام  و قیمت بسیار مناسب وباکیفیت عالی تولید وروانه بازار کرده است که مورد استقبال تجاربزرگ عمان گردیده است .

پودر لباسشویی دستی صادراتی فله با برند پاکال در وزن های ۳ و ۱۰و ۲۰ کیلویی با قیمت مناسب و کیفیت بالا جهت صادرات به عمان، با رایحه دلپذیر گلها، کف فراوان در دو رنگ آبی و سفید با دانه های رنگی امکان تولید بصورت سفارشی در کیفیت های متنوع با قیمتی مناسب بنا به درخواست صادرکنندگان محترم براساس نیاز بازار هدف می باشد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید واز آنها کمک و راهنمایی بخواهید و بهترین گزینه برای صادرات راانتخاب کنید .

Views: 246

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “صادرات پودر لباسشویی به عمان”

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید