مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه دستمال کاغذی در تهران

کارخانه دستمال کاغذیدستمال کاغذی از چی تشکیل می شودبسته بندی دستمال کاغذیکارخانه دستمال کاغذی
قیمت دستمال کاغذی

کارخانه دستمال کاغذی پاکال با تولید انواع مختلف دستمالهای کاغذی در شهر تهران مورد توجه خریداران این صنف واقع شده است. برای ارتباط با این کارخانه می توانید با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

کارخانه دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از چی تشکیل می شود

دستمال کاغذی از مواد سلولزی تولید شده است که عمدتاً از چوب سخت و نرم درختان استخراج می‌شود.

مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی شامل چوب سخت و نرم، پوست و ساقه غلات و دانه‌ها مانند گندم و جو، سیب زمینی و قند محصولات زراعی مختلط می‌باشد. سپس با استفاده از روش‌های شیمیایی و فرایندهای مکانیکی این مواد به شکل فیبرهای کاغذی تبدیل می‌شود. این فیبرها سپس با ورقه کردن به شکل ورقه‌هایی با ضخامت و کیفیت مختلف، تولید می‌شوند.برای بهبود کیفیت و بهتر شدن خصوصیات دستمال کاغذی، به آن افزودنهای مجاز مانند مواد نرم‌کننده، رنگ‌دهنده و بو دهنده نیز افزوده می‌شود.

افزودن مواد نرم کننده مانند گلیسرین به دستمال کاغذی، باعث بهبود لطافت و احساس نرمی دستمال می‌شود. همچنین افزودن مواد رنگ‌دهنده به دستمال کاغذی، می‌تواند در بهبود جذابیت ظاهری آن به عنوان یک محصول مصرفی کمک کند. بو دهنده‌ها در برخی موارد به دستمال کاغذی اضافه می‌شوند تا به مصرف کننده یک حس ترکیبی از عطر مطلوب و تمیزی دستمال‌ها بدهد.

دستمال کاغذی معمولاً به صورت رول یا پاکتی به شکل ورق‌های جدا شده به بازار عرضه می‌شود. در نهایت، دستمال کاغذی باید به طور کامل به آسانی قابل تفکیک و بازیافت باشد تا به حفظ محیط زیست کمک شود.

کارخانه دستمال کاغذی

بسته بندی دستمال کاغذی

بسته بندی دستمال کاغذی معمولاً شامل چندین روش مختلف است که به طور کلی شامل مراحل زیر می‌باشد:

  1.  برش و بسته بندی: در این مرحله، دستمال‌های کاغذی از رول برش می‌خورند و سپس به صورت پکیج‌های مختلف بسته بندی می‌شوند. انواع مختلف بسته‌بندی شامل محصولات یک بار مصرف با اندازه‌ها و تعداد‌های مختلف، پلاستیکی و جعبه‌های کاغذی می‌توانند باشند.
  2. اندازه‌گیری و تنظیم وزن: بسته بندی باید با دقت و درصد دقیق محصول انجام شود تا کیفیت کالا حفظ شود. این مرحله عمدتاً برای محصولاتی که بسته بندی به اندازه‌گیری دقیق بستگی دارد انجام می شود.
  3.  چاپ بر روی پکیج: بسته بندی دستمال کاغذی ممکن است با تصاویر و نمادها و نام فروشگاه و یا نام تجاری دستمال کاغذی بر روی آن بسته‌بندی چاپ شود.
  4.  بررسی کیفیت: پس از بسته بندی، محصولات دستمال کاغذی باید قبل از عرضه به بازار توسط واحد کنترل کیفیت بررسی شود تا از کیفیت استاندارد برخوردار باشد. در صورت وجود هر نوع مشکل، اصلاحات کامل بسته بندی انجام می گیرد. برای تأیید کیفیت دستمال کاغذی، شرکت‌هایی که این محصولات را تولید می‌کنند، از فرآیندها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله آزمایش انعطاف پذیری، تست رطوبت، تست ضخامت و سایر آزمایش‌های کاملی که کیفیت دستمال کاغذی را بهبود می‌بخشد.
  5. ارسال و حمل و نقل: پس از بسته بندی تمامی دستمال‌های کاغذی بسته بندی کامل شده و برای حمل و نقل آماده می‌شوند و در جعبه‌های بزرگتر یا کوچکتر به فروشگاه‌ها، مراکز توزیع و یا مشتریان ارسال می‌شوند. بسته بندی مناسب و محکم، از خراب شدن دستمال کاغذی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل ممکن است بسته بندی دستمال کاغذی با شرایط ویژه مرتبط با حمل و نقل صورت پذیرد.
  6.  بازیافت: با توجه به تغییرات آب و هوا، نیاز به حفظ محیط زیست و استفاده از منابع طبیعی کمتر، بازیافت دستمال کاغذی همه روزه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. بسته بندی دستمال کاغذی باید قابل بازیافت باشد تا در روند بازیافت، به صورت کامل تفکیک شده و محیط زیست را آلوده نکند.

به طور کلی، بسته بندی دستمال کاغذی باعث می‌شود تا این محصولات در شرایط ایده‌آل حفظ شوند و بهترین کیفیت را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

کارخانه دستمال کاغذی

کارخانه دستمال کاغذی

کارخانه دستمال کاغذی پاکال در راستای بررسی صحیحی که از بازار مصرف دستمالهای کاغذی انجام داده بود اقدام به تاسیس این تولیدی در تهران نمود. این کارخانه در ابتدا کار خود را با تولید یک نوع دستمال به بازار فروش عرضه نمود. ولی در ادامه محصولات خود را متنوع نمود.

Views: 88

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید