مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

کارخانه فروش پودر شوینده فله

 پودر شوینده فلهفروشگاه های پخش شوینده فله پودر شوینده فلهکیفیت پودر فله با پاکتی فرق دارد؟ پودر شوینده فلهاخذ نمایندگی فروش پودرهای شوینده فله
پودر شوینده فله
برای شستشوی انواع قالی و پتو و سایر سطوح اماکن مختلف استفاده از پودر شوینده فله کاربرد مناسبی خواهد داشت.
آیا می دانید بهترین راه برای کسب درآمد از طریق فروش پودر شوینده فله چیست؟ بهترین راه ارتباط مستقیم و بلاواسطه با کارخانه تولیدی و همچنین در درجه دوم دریافت نمایندگی این شرکت هاست به همین منظور ما کارخانه و نمایندگی فروش پودر شوینده فله را به شما معرفی خواهیم کرد.

تمیزی و نظافت خانه و مراکز حساس و بهداشتی مانند بیمارستان و تقریبا تمام اداره ها و مکان ها بدون استفاده از پودرهای شوینده و مواد بهداشتی امری محال و نشدنی است برای همین این مراکز همیشه به دنبال بهترین پودرهای شوینده می گردند.

 

پودر شوینده فله

فروشگاه های پخش شوینده فله

در بعضی از این فروشگاه ها استفاده از شوینده ها به قدری زیاد و پر مصرف است که اجبارا نمی توانند از بسته بندی های کوچک استفاده کنند و به نوعی اقدام به خرید فله ای این شوینده ها که داخل کیسه های 10 و 20 کیلویی و حتی در برخی مواقع در جامبو بگ های  یک تنی می کنند.
خرید فله ای حتی برای خانه هایی که استفاده زیادی از مواد شوینده می کنند نیز مقرون به صرفه می باشد زیرا همان طور که می دانید کارخانه ها هزینه های زیادی برای بسته بندی محصولات خود می کنند و از این رو هزینه های بسته بندی نیز روی کل محصول اضافه می شود و قیمت نهایی محصول نسبت به خرید فله ای زیاد ترمی شود بنابراین افرادی باید باشند تا این فروش را به نمایندگی از شرکت های تولیدی پودرهای شوینده انجام دهند برای همین ما هم به دنبال افرادی بوده که واسطه بین ما و مصرف کننده بوده و از این طریق هم به سود شرکت هم و به سود خودشان می باشد.
بهترین کار برای این موضوع دریافت نمایندگی فروش پودرهای لباسشویی فله ای بوده که شما می توانید هم پودرهای لباسشویی را به صورت فله ای و هم تکی به فروش برسانید و حجم مشتریان خود را افزایش دهید.

 

پودر شوینده فله

کیفیت پودر فله با پاکتی فرق دارد؟

در برخی مواقع اینطور بنظر می رسد یا خریداران اینطور فکر می کنند که کیفیت پودر شوینده فله از پودرهای لباسشویی پاکتی کمتر بوده و آنچنان که باید و شاید کار تمیزی و نظافت را انجام نخواهد داد ولی در عمل اصلا چنین چیزی صحیح نیست و در این خصوص جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای وجود ندارد و خریداران پودر شوینده فله با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

در ادامه این مطلب باید خاطر نشان کرد که نه تنها پودر شوینده فله کیفیت کمتری از پاکتی ندارد بلکه دارای مزایایی از قبیل گزینه های زیر می باشد که در برخی موارد خرید این محصول را معقول و مناسب و پر سود می نماید:

  • با توجه به حجم بالای پودر داخل کیسه های بزرگ و عدم احتیاج به تعداد زیاد پاکت هزینه ها را کاهش داده و قیمت تمام شده پودر فله نسبت به پاکتی پائین تر می باشد
  • در ادامه پائین تر بودن قیمت پودر فله خرید این محصول برای مصرف کنندگان مقرون بصرفه می باشد
  • با خرید یک کیسه از پودر فله احتیاج به مراجعه چندین باره برای خرید پودر پاکتی کمتر می شود و کاهش هزینه ها را در پی خواهد داشت

 

پودر شوینده فله

اخذ نمایندگی فروش پودرهای شوینده فله

هم اکنون و با توجه به مسائل و مشکلات ایجاد شده برای کسب و کارها و رکود در برخی مشاغل بسیاری از فروشندگان و کسب و کارها با عنایت به اینکه خرید و فروش مواد شوینده همیشه و در همه حال با در نظر گرفتن اهمیت مقوله نظافت و بهداشت برای افراد جامعه بازار فروش خوبی دارد رغبت و تمایل زیادی برای ورود به تجارت و خرید و فروش مواد شوینده هست.

تجار و پخش هایی که امکانات و تجهیزات و افراد مورد نیاز در زمینه اخذ و دریافت نمایندگی را دارند و علاقه به کار کردن در این خصوص را در خود میبینند پیشنهادی که ما برای این مجموعه ها داریم این است که با کارشناسان فروش ما در دفتر مرکزی تماس برقرار نموده و با مشاوره و راهنمایی ایشان و ارسال رزومه کاری اقدامات لازم را جهت دریافت نمایندگی انجام دهند.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید