مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سایت خرید و فروش مواد شوینده + قیمت

طرح رایگان فروش ویژه مایع ظرفشوییسایت خرید مواد شوینده از شرکت پاکالحمل و نقل بار و حمل رایگان

سایت خرید و فروش پاکال تنها و معتبر ترین سایت خرید مواد شوینده ارزان در کشور است که در بین تمامی سایت های فروش پیشرو و قدرتمند است که توانسته با جلب اعتماد مشتریان در امر فروش موفق عمل کند و روز به روز بر مشتریان خود بیافزاید. برای خرید مطمئن از شرکت دارای اعتبار و مشخص و معتبر باید این کار را انجام دهید تا با قیمت مناسب محصول خوبی را خرید کنید.

سایت خرید مواد شوینده

طرح رایگان فروش ویژه مایع ظرفشویی

شرکت آتنا با تولید مایعات ظرفشویی در اوزان مختلف و رایحه های خوش و مختلف توانسته نظر و رضایت هر مشتری و خانم خانه‌داری را جلب کند. و در زمان های مختلف از فصول سال مانند ایام اربعین حسینی که مردم نیاز بیشتری به شستشو دارند شرکت فروش ویژه ای را در نظر می‌گیرد تا برای صادرات و زائران استفاده شودواین تخفیفات شامل درصد تخفیفات بیشتر و اشانتیون های فروش می باشد.

سایت خرید مواد شوینده

سایت خرید مواد شوینده از شرکت پاکال

با توجه به مجازی شدن بیشتر فروش ها در ایران و همچنین جهان شرکت ها تصمیم گرفتند که سایت های فروش خود را به روز کنند و در صدد بروز رسانی و بهبود وضعیت آنها هستند واز این رو شرکت پاکال هم از این امر مستثنی نبوده ودر این امر مهم پیشگام بوده است.
فروش از طریق سایت های فروش شرکت شوینده بسیار معتبر بوده و مشتریان صادراتی و خارج از کشور هم با این طریق بسیار آسان و سریع سفارش خود را انجام می دهند.

سایت خرید مواد شوینده

حمل و نقل بار و حمل رایگان

شرکت آتنا با داشتن برنامه های مدون و کاربردی در امر فروش توانسته مشتریان را جذب خود کند و وفاداری این مشتریان در امر خرید ثابت شود.
برنامه های شرکت از این قرار است که با مشخص کردن تارگت فروش برای نمایندگان خود و کمک در امر فروش به آنها، اینگونه حمایت اخود را از مشتریان ثابت می‌کند و حتی برای ارسال بار آنها حمل رایگان در نظر می‌گیرد و اشانتیون های فروش ویژه هم رو بار آنها ارسال میشود.

Views: 89

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید