مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خمیر دندان جدید

قیمت بهترین خمیر دندانکیفیت خمیر دندان ضد پوسیدگیمدیر فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی

قیمت خمیر دندان هایی که با طرح جدید و با کیفیت های متحول شده در شرکت پاکال تولید می شود دارای بهای مناسبی هستند که بسیاری از مشتریان با مشاهده نوع بسته بندی و کیفیت و در نهایت قیمت این محصولات اقدام به خرید بیشتر و سریعتر خواهند نمود.

قیمت خمیر دندان

قیمت بهترین خمیر دندان

قبل از اینکه در خصوص قیمت بهترین خمیر دندان با کیفیت مرغوب و بسته بندی شیک و مناسب صحبت کنیم می خواهیم در مورد این خمیر دندان که حاوی فلوراید قدرت بسیار بالایی در ترمیم و بازسازی دندانهای در حال پوسیدگی دارد که افرادی که دارای دندانهای حساس و ضعیف از لحاظ مقاومت در مقابل بیماریهای عفونی هستند می توانند با بکار بردن این خمیر دندان جدید سلامت دندانهای خود را برای مدت طولانی تری تضمین نماید. به علت اینکه در ترکیب و فرمول این خمیر دندان جدید علاوه بر ماده معدنی و طبیعی فلوراید از عصاره گیاهانی مانند پونه نیز استفاده شده است این خمیر دندان از جمله جدیدترین شوینده های دندانی در ایران به شمار می آید که با فرمولی تازه و نو توانسته بهترین کیفیت در ایران را در چند سال اخیر به خود اختصاص دهد. با عایت به اینکه این محصول با بهترین کیفیت روز دنیا طراحی و ساخت آن به انجام رسیده هست ولی از لحاظ قیمت گذاری و تعیین قیمت شاخص مناسبی برای تعیین قیمت مناسب از جانب مدیریت کارخانه برای این محصول صورت گرفته که می توان انتظار داشت که این خمیر دندان با قیمت ارزنده و مناسبی روانه مراکز فروش عمومی و خصوص در سراسر ایران شود.

کیفیت خمیر دندان ضد پوسیدگی

خمیر دندانهایی که در قالب شوینده های مرغوب دندان طراحی شده است با عنایت به داشتن انواع مواد معدنی و عصاره های گیاهی مفید قادر خواهد بود علاوه بر اینکه جرم گیری دندانها را با قدرت تمام از بین ببرد همزمان سفیدی دندانها را باعث خواهد شد و عامل مهمی برای درخشان شدن سطوح دندانها خواهد بود. شایان ذکر هست که به دلیل فلوراید دار بودن خمیر دندانها در کنار اینکه پوسیدگی دندان را به حداقل می رساند و حتی باعث بازسازی ساختار مینای دندان نیز می شود باعث افزایش سلامت دندانها شده و موجبات داشتن دندانهایی سالم را در سالهای طولانی برای استفاده کنندگان به همراه خواهد داشت. برای اینکه از قیمتهای معقول این خمیر دندانها با استاندارد و ایزوهای سطح بالای شرکت آگاهی پیدا نمائید کافیست با شماره های مندرج در سایت رسمی شرکت ارتباط گرفته و با انجام مشاوره رایگان بتوانید محصول مد نظرتان را با بهترین و کمترین بهای ممکن تهیه نمائید.

مدیر فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک78

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر 35 جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

09125813403

09193884918

Views: 43

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید