مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پودر لباسشویی ۱۰کیلویی از کارخانه

پودر لباسشویی ۱۰ کیلوییپودر لباسشویی ۱۰ کیلوییبهترین پودر لباسشویی ۱۰ کیلوییپودر لباسشویی ۱۰‌کیلویی ارزانپودر لباسشویی ۱۰ کیلوییپودرلباسشویی ۱۰ کیلویی کیسه ایصادرات پودر لباسشویی ۱۰کیلویی از کارخانه
پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودر لباسشویی ۱۰کیلویی از کارخانه در اندازه ها و حجم های گوناگون تولید و توزیع می شود. حجم های بالاتر پودر رختشویی در وزن های ۱۰ و ۲۰ کیلویی تولید می شوند. پودرهای لباسشویی  در اندازه ۱۰ کیلویی و بسته بندی کیسه ای ارائه می شوند.

این‌پودرها از لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند و از طرفی قیمت پایینی دارند. پودر لباسشویی پاکال بسیار مرغوب بوده و بسیار پر طرفدار هستند.

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودرلباسشویی ۱۰ کیلویی پاکال با دارا بودن حجم زیاد پودر و در عین حال قیمت ارزان، برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه هستند. از این مصرف کنندگان همواره تشویق به خرید و استفاده از این پودرها می شوند. پودر لباسشویی تندیس در دو نوع دستی و ماشینی تهیه و تولید می شوند .این پودرها ی با کیفیت در بسته بندی های متنوع و جذاب طراحی و تولید می شوند.

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

بهترین پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

بهترین پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی ، پودر تندیس می باشد . پودر لباسشویی  در اندازه های بزرگتر و بسته بندی کیسه ای بسیار مرغوب بوده و قدرت شویندگی بالایی دارند.
پودر لباسشویی تندیس با دارا بودن آنزیم های گوناگون در ترکیب خود ، قدرت لکه بری فوق العاده ای دارند. این پودرهای با کیفیت و مرغوب باعث شستشوی بهتر لباس ها شده و تمیزی بهتری را برای لباس به ارمغان می آورند.

پودر لباسشویی ۱۰‌کیلویی ارزان

پودرلباسشویی ۱۰ کیلویی تندیس با توجه به اینکه حجم زیادی از پودر را شامل می شود قیمت بسیار پایینی دارد. این‌پودرها از لحاظ اقتصادی برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. پودرهای لباسشویی ماشینی و دستی تندیس با کیفیت بی نظیر خود همواره در سبد خرید خانوار جای خود را حفظ کرده اند.

پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی

پودرلباسشویی ۱۰ کیلویی کیسه ای

پودرهای لباسشویی که در اندازه های بزرگتر تولید می شوند در بسته بندی کیسه ای ارائه می شوند. این بسته بندی ها بسیار جالب و مناسب هستند و برای پودرهای لباسشویی ۵ کیلویی و بیشتر طراحی شده اند. پودرهای کیسه ای لباسشویی تندیس بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و شستشوی آسانی دارند.

صادرات پودر لباسشویی ۱۰کیلویی از کارخانه

پودرهای لباسشویی ۱۰ کیلویی تندیس که در بسته بندی کیسه ای ارائه می شوند برای صادرات بسیار مناسب هستند. این پودرهای با کیفیت و ارزان بعد از اثبات کیفیت خود در داخل کشورمان، اکنون قابلیت صادرات را هم پیدا کرده اند.
مصرف کنندگان خارجی بعد از استفاده از این پودرها ی با کیفیت و اعلام رضایت از این پودرها ، همواره خواهان صادرات این محصول با کیفیت به کشورشان هستند

Views: 10

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

دفتر مرکزی تهران: 02162748300

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید